Meikä likalla on oikeesti tosi kova isukki! Nähtiin mun isän, Filiokus Kipinän kanssa marraskuun lopulla Oulunkylässä. Emäntä oli vissiin järkänny meille ne treffit No mä olin alkuun ihan tooosi nöyrää tyttöä... Enhän mä ollu nähny mun faijaa tooosi pitkään aikaan.


Kipinä kävi kans sellasella temppuradalla missä mä olin sillon elokuussa. Mähän olin tosi kova mimmi siellä, haukuin ihan huolella ja olin tosi polleena..  Paukuttelin välillä ihan henkseleitä ja sillee. No joo, faija on tietty jo paljon vanhempi kuin mä (onneks), ja muutenkin paljon kokeneempi jätkä! Meikä likka kun vetäs sen +172 pointsia ja olin kuulemma laukausvarma! No mut meitsin iskä repäs +160 pojoo ja oli kans ihan kuuro niille laukauksille. Ja oli kuulemma niin lungi äijä siellä, että morjens! Tossa on noi mun faijan huikeet pisteet!

I Toimintakyky: +1 kohtuullinen
II Terävyys: +1 pieni ilman jäljellä jäävää hyökkäyshalua
III Puolustushalu: +1 pieni ilman jäljelle jäävää hyökkäyshalua
IV Taisteluhalu: -1 pieni
V Hermorakenne: +2 tasapainoinen
VI Termperamentti: +2 kohtuullisen vilkas
VII Kovuus: +1 hieman pehmeä
VIII Luoksepäästävyys: +3 hyväntahtoinen, luoksepäästävä, avoin
Laukauspelottomuus: +++ laukausvarma


Kipinä kehu, että musta on tullu tosi sirpakka likka!

 

Haukahdellen,

Lumo The Puumbasteriina